Carieră

Sediul central

 

Angajăm ASISTENT MANAGER!

Suntem în căutarea unui nou membru al echipei noastre care va ocupa funcția de asistent manager. Dacă ai minimum studii medii, ești prieten cu tehnologia, astfel încât să poți folosi cu ușurință e-mail-ul, scannerul etc., iar utilizarea pachetului Office nu îți pune probleme, ai putea fi viitorul nostru coleg. Toată corespondența este foarte importantă pentru noi, iar tu te vei asigura de faptul că aceasta ajunge la destinatar și că poate fi identificată cu ușurință oricând va fi nevoie. Vei fi prima persoană cu care membrii noștri – experți contabili și contabili autorizați –, precum și oaspeții vor lua contact și suntem siguri că vei avea grijă să fie primiți cu un zâmbet. Vei redacta documente și vei urmări cu atenție agenda managerului, astfel încât să nu rateze nicio întâlnire de lucru. De asemenea, ne-ar fi util ajutorul tău pentru asigurarea activităților de protocol.

Înainte de a te cunoaște, să îți spunem câte ceva despre noi. Noi, Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), suntem singurul organism profesional care oferă posibilitatea obținerii calificărilor de expert contabil și de contabil autorizat în România. Avem filiale în toate cele 42 de județe ale țării și suntem membri ai unora dintre cele mai importante organisme profesionale de profil de la nivel internațional. Dar mai multe poți afla de pe site-ul nostru – www.ceccar.ro – și de pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/ceccar.ro/.

Dacă tu consideri că ești persoana potrivită, așteptăm să te prezinți prin CV-ul tău ce va fi trimis către resurseumane@ceccar.ro, până la data de 06.08.2020. Suntem nerăbdători să te cunoaștem!

Pentru persoanele selectate, interviul va avea loc la sediul CECCAR din București, Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în data de 07.08.2020, ora 11.00.


 

Angajăm ADMINISTRATOR CLĂDIRE!

Căutăm un nou coleg responsabil de administrarea sediului nostru central. Ce vei face?

Vei asigura condiţiile administrative necesare pentru buna desfăşurare a ședințelor și evenimentelor pe care le organizăm, vei asigura funcţionarea în bune condiţii a instalaţiilor termice, electrice, de salubrizare, a ascensorului etc. Pentru asta va fi necesar ca zilnic să verifici starea clădirii (interior+exterior) și să propui soluții pentru rezolvarea problemelor identificate. Un alt aspect la fel de important ca verificarea siguranței clădirii este că va trebui să urmărești derularea contractelor specifice activităţii administrativ-gospodăreşti, să te asiguri că totul decurge conform planificării.

Ai vrea să faci parte din echipa noastră? Pentru acest lucru ai nevoie și de permis de conducere categoria B.

Înainte de a te cunoaște, să îți spunem câte ceva despre noi. Noi, Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), suntem singurul organism profesional care oferă posibilitatea obținerii calificărilor de expert contabil și de contabil autorizat în România. Avem filiale în toate cele 42 de județe ale țării și suntem membri ai unora dintre cele mai importante organisme profesionale de profil de la nivel internațional. Dar mai multe poți afla de pe site-ul nostru – www.ceccar.ro – și de pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/ceccar.ro/.

Dacă tu consideri că ești persoana potrivită, așteptăm să te prezinți prin CV-ul tău ce va fi trimis către resurseumane@ceccar.ro, până la data de 06.08.2020. Suntem nerăbdători să te cunoaștem!

Pentru persoanele selectate, interviul va avea loc la sediul CECCAR din București, Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în data de 07.08.2020, ora 11.00.


 

SEDIUL CENTRAL

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Aparatului Central  din București, str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în vederea ocupării postului de consilier juridic  în cadrul Direcției Juridice, Resurse Umane și Achiziții. (detalii, aici)


 

FILIALA CECCAR BIHOR

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Bihor din Str. Emanuil Gojdu nr. 29, bl. A9, et. 1, jud. Bihor, în vederea ocupării unui post de secretar pe perioada determinata și program de lucru de 8 ore/zi. (detalii, aici)